söndag, februari 20

Armbrytning

Idag va de Armbrytning med STORA bokstäver på schemat, alltid lika kul. Det kändes verkligen att de vankas tävling (Golden arm en årlig sammankomst i Eskilstuna) på Lördag, vissa kändes otroligt laddade och super fokuserade,  helt andra armbrytare, de tävlande.
 Jag kände mig inte alls så super taggad eftersom jag inte riktigt vet om jag kommer att ta mig till Eskilstuna på Lördag, och kanske eftersom jag inte känner mig riktigt hundra, inget som jag tyckte påverkade min styrka nämnvärt, dock fick jag otrolig mjölksyre pump på en gång och tappade fokus lätt.
I morgon bär det av till Holland igen, och där fortsätter cykelslangträningen.


Dagens träning. Foto: Alphan Karabulut

Johan Rosander och Fia Reisek.  Foto: Alphan Karabulut


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar