fredag, februari 25

Inför Golden Arm

Denna veckan var vi inte alls i Amsterdam, vi åkte till Belgien, Brugge, väldigt vackert, kallt och regnigt.


En bit av Brugge.                                 foto: Nicke

På Location, fortfarande 4 timmar kvar till lunch.      Foto: Nicke

                                                                Foto: Nicke

 Uppladdningen för Golden Arm kunde inte bli sämre, vi har haft nattinspelning i Belgien, vilket resulterar i dålig sömn, och jag drabbades förra helgen av en förkylning som satte sig direkt på hjärna och leder, värken i lederna gjorde att jag bara haft ett träningspass denna veckan med väldigt lite motstånd och hjärnan har varit som långfil så jag har inte haft några lyckade reaktions övningar heller. Vi får se hur de går, jag hoppas inte på stordåd, jag ser bara framemot att få köra några starter innan WC (World challenge, världens största armbrytar utmaning för damer) 8de Mars i Göteborg.

Våran rumskompis                             Foto: Nicke

3 kommentarer:

  1. Mäh, du har ju en blogg! Jag har bokmärkat dig. Nu kan jag stalka dig men du kan inte stalka mig, jag kommer närmare och närmare en facebook. Snygg sida btw. / Marina

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Låter kanske lite skrämmande med en stalker, men jag kan inte låta bli att känna mig lite smickrad.
    Jag tycker att du ska skaffa facebook så jag kan ha lite koll på er med. Kram

    SvaraRadera