tisdag, augusti 9

"Sommarlov"

He he, jag har haft sommarlov, som jag tydligt demonstrerat genom att inte dela med mig om nånting.
 Jag spenderade större delen av ledigheten i Ensamheten med förhoppning om att få se mitt kusinbarn Dante, ( son till Heidi Andersson och Björn Ferry ) enligt schemat skulle det bli så, men då vägrade pojken komma ut på utsatt tid. Så jag har som många andra, trots att jag i hemlighet kallar mig för "moster" med "" bara fått se honom på kort.

Träningen går bra, bortsett från ett par ömma fingrar, som jag antagligen dragit på mig när jag karmpaktigt nypit åt om en yxa när jag av nån konstig anledning hamnade på samma timmringskurs "Att timra ett dass" som sambo-Nicke skulle gå i Ensamheten med pappa-Leif som kursledare. Jag tyckte att de va hemskt kul, men var tvungen att avbryta kursen när fingrarna inte längre pallade min tortyr, nästa gång jag håller en yxa ska jag tänka på att man kanske inte behöver nypa fast den allt vad man har, lita på att jag faktiskt har kontrollen utan att behöva behandla den som om den vore en levande hal fisk som ålar sig ur geppet och flyger iväg mot närmsta åskådare när man minst anar.

 I helgen var jag på träningsläger i Flen, alltid lika kul. Alltid lika ont.

 Jag och Heidi har bokat resan till Kanada 12 okt. Vi och 8 andra tjejer ska tävla i round robin, samma upplägg som i fjol, men med två viktklasser -60 och -70 kg.

 Här kommer lite bilder från träningslägret Armcamp i Flen, jag har snott bilderna av Mattias Karlsson.


Första passet, MAQ. Men vi började med att leka lite :)
De ser kanske inte så jobbigt ut, men de är väldigt jobbigt.

Efter MAQen, var de brottning på schemat.



Sedan var de "hopp o lek" vissa ville bada,
andra va lite tveksamma,
tills nån annan bestämde åt en,
då va de ganska kul att bada.
Dag 2 gym
och armbrytning.
sista dagen crossfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar